sobota, 27 lutego 2016

Kawa....

Witajcie ;)
Kawa jest czymś w rodzaju rutyny dla wielu z nas, lecz dla mnie jest czymś zupełnie innym.
Zamieniłam swoją codzienną kawę na ciepłą herbatę już dawno, ale to nie znaczy, że całkowicie z niej zrezygnowałam.
Teraz kawa kojarzy mi się ze słodyczą i chwilą relaksu w domowym zaciszu.
Podam wam dzisiaj moje dwa ulubione przepisy na słodką kawę.

1. Przepis inspirowany McCafe Biała Mocha.

Do wykonania potrzebujemy:

  • 2 łyżeczki kawy zaparzonej w kawiarce
  • 1.5 łyżeczki białej czekolady (u mnie wersja w proszku)
  • mleka (tyle ile lubimy)
  • spieniacza do mleka

2. Biała z kokosem.

Do wykonania potrzebujemy:

  • 2 łyżeczki kawy zaparzonej w kawiarce
  • 2 łyżeczki syropu kokosowego 
  • mleka ( podobnie jak w poprzednim przepisie tyle ile lubimy)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz